poniedziałek, 9 listopada 2015

Stare piosenki

Dobry wieczór, tu Gepardzia i korzystając z chwili wolnego i nabrania sił (choroba robi swoje) chciałabym zaprezentować wam kochani mój gust muzyczny co do starszych piosenek :) Nie tych nowych. Starych. Takich sprzed kilkunastu lat. I takie tam.
Oczywiście lat ani typu muzyki jakiej słucham z tych starych piosenek nie da się ocenić, ponieważ to co mi się spodoba, to tego słucham :) Piosenki, które podbijają do teraz moje serce to:

 

  + oczywiście wszystkie piosenki abby <3


-Ohne dich jest starą piosenką, słuchałam tego, gdy byłam jeszcze w podstawówce, ale ma lepszą jakość, pewnie ktoś go przesłał. Jest trochę smutna ;_; Ohne dich znaczy bez ciebie jakby co :) Znam troche niemca.


A o tym po prostu nie mogłam zapomnieć <3 Madzieł, nie wiem czy ci o tym mówiłam, ale gdy tego słucham, to przypominasz mi się ty i Natalia i sny jakie miałam z tobą w roli głównej :DDDD



No, więcej chyba nie trzeba. W każdym razie kocham jeszcze Ghostbusters, Abbę, Boney M, i wszystkie podobne <333
A na koniec... te dwie też chyba możemy zaliczyć do takich starszych troszkę :) 


Pozdro kochani <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.