poniedziałek, 5 stycznia 2015

Sylwester 2014/2015!

No hej :)
Myślę że sylwestrowy kac już minął, co nie?
bluhbluhbluh
Ja - Misacz, Gepardzia i nasza nowa koleżanka z minkraft czyli Aiko umówiłyśmy się na sylwestra.
Co robiłyśmy?
Kopałyśmy węgiel na jednym z serwerów minkraft.
Trochę nołlajf, ale to nic.
My z Gepardzią siedziałyśmy już od 18, Aiko natomiast od 20.
Kiedy Aiko nie było, Gepardzia i ja przygotowałyśmy ''stół sylwestrowy'', czyli stoliki i skrzynki z jedzeniem. Oczywiście, był też mini bal karnawałowy, czyli założyłyśmy maski. Z dyni.
OD LEWEJ: ja, Gepardzia, Aiko


Potem wyruszyłyśmy kopać.
ZNALAZŁYŚMY AŻ 25 DIAXÓW!
(znaczy, Aiko i Gepardzia, ja tylko jak sroka lgnęłam do świecidełek i je kopałam xDD)
O 00.00 przyniosłam herbatę, Gepardzia piccolo, (które piła już wcześniej...) a Aiko pepsi. 
Oczywiście, wzniosłyśmy toast za... majnkrafta... Bardzo oryginalnie. :D
Oczywiście posypały się ze strony graczy serwera noworoczne życzenia. ;) I chyba tyle
z tej naszej ''imprezy''. A wy jak spędziliście sylwestrową noc?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.