poniedziałek, 22 grudnia 2014

Święta idą!

90% osób przed przeczytaniem tego posta szukało pod choinką swojego prezentu (y)

Jak wiecie i widzicie, Boże Narodzenie biegnie do nas szybciej, niż przypuszczamy. Już 1 listopada mogliśmy poczuć świąteczną magię w sklepach. Ale cóż... Wstawię wam trochę zdjęć i oczywiście poopisuję. :)

Uzależniłam się od makowca O.o Kiedy na Wigilii klasowej zjadłam kawałek to nie mogłam przestać... A teraz makowca mam u siebie w domu! :D Pewnie w godzinę zjem cały...

Hmmmm.... 
Wy też ubraliście choinkę?
W tym roku moja choinka nie ma czubka (szpica, gwiazdy, czegokolwiek), bo mój kochany kot w tamtym roku strącił tą ozdobę z czubka, a kupić nie szło, bo wszystkie sztuki sprzedane...
Ale ok!

Ubrałam ją na fioletowo-czerwono-złoto, jednak te lampki trochę to zakrywają. ;-; TROCHĘ. 

Co do śniegu... Możemy pomarzyć. ;'(

Pozdrowionka na Boże Narodzenie i na zimę wiosnę!

MadziQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.