czwartek, 3 października 2013

,,B.B.B.F.F''

Jeśli można powiedzieć,
Że przyjaciół mam,
Ja chcę tylko to -
Przyjemność sprawić Wam!
Wy mnie rozrywacie,
W połówkach jestem ja,
A czemu wy odwracacie się?

Na rozdrożu chwilę stałam, 
Zaginając oczy w szloch.
Pomyślałam już na zawsze - taki jest mój los.
Jeśli dwóch przyjaciół z życia odejmiemy,
Nic nie dostaniemy, sens żywotu utracimy.

Na szczęście jest ktoś taki - kto wspiera mnie w potrzebie
Za mnie nawet mógłby wejść z wiewiórką po drzewie.
Kim jest mój przyjaciel?
Szczery i wspaniały?
Na tym blogu dzisiaj
Serdecznie go witamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.