piątek, 11 grudnia 2015

Piosenki dla ciebie Madzieł :DD

Hej Madziełę, znalazłam kilka piosenek, które opiszę, które wspomnienia o nas mi przypominają :)) Najpierw czytaj, co dana piosenka przypomina, a później porównaj, czy tobie też to przypomina :D Więc staraj się przesłuchać do końca piosenki, jeśli będziesz miała czas :) I jeszcze jedno, gdy słuchasz piosenki, nie skupiaj się na teledysku (jeśli jest) tylko zamknij oczy i pomyśl, czy tobie te  piosenki też to przypominają :D



Więc na początek sny. Piosenka poniżej przypomina mi wszystkie sny, które miałam z tobą w roli głównej :D Zawsze przy nich leciała epicka i kochana muzyczka <3








Druga piosenka przypomina mi nasze przygody z anime :D To, kiedy oglądałyśmy fairacza i jak rysowałyśmy Pantherlily i Dżelola na flockdraw :DD



                                        I to też :DDD



 Pamiętasz Matalia Skills ? Tak. To będzie kolejna piosenka <3 Wymyślałyśmy różne super historie, pamiętam to :D PS. To też w jakimś sensie przypomina mi sny <3




Czekaj momencik... mam jeszcze jedną piosenkę do naszych przygód umięśnionego geparda i "ninja" wilczka :D




A teraz może coś ze wspomnieniami o wygłupianiu się i trollowaniu w minecraft na diaxy :D



 Może jeszcze jedno o bieganiu w minecraft, wolf quest i transformice... Włącz piosenkę poniżej i nie patrz na teledysk, później go obejrzysz, tylko wyobraź sobie przyśpieszone tempo wszystkich gonitw we wszystko w co grałyśmy razem :DDD PS. Możesz se zobaczyć na oryginalny teledysk, bo to tylko pony style xD




I na koniec wyobraź dam piosenkę, która jest moją ulubioną (znaczy to przeróbka ale jest zajefajna <3 ). Zawsze, gdy jej słucham, to wyobrażam sobie Gepardeła i Wilkeła biegnących na łące i przeskakujących przez różne portale i do innych światów, czyli do tych, w co grałyśmy, świat fimów, które razem obejrzałyśmy i nawet flockdrawa :DDD 





 Na koniec piosenka jeszcze jedna o naszych przygodach i opowieściach o walkach w czasie apokalipsy zombie... pamiętasz jak napisałaś, że się siłowałam z zombiakiem, a później odlecieliśmy na twoich skrzydłach? :DD








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.