piątek, 18 września 2015

Z rozmyślań przy kolacji, zmian tyle

rzycie złe
rzycie cienszkie
szkoła bardzo
tak

fejt is koming
dat aj noł
(dys is de story)
let ir goł!
here and now
under the banner of heaven we dream out loud



let it go

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blog umarł. Piszę to w każdym poście. Z naciskiem (ogromnym!) na każdy...
Ogólnie to muszę napisać coś co wyrazi teraz moje żale i bule pópy.

Pewnie każdy z nas ma przyjaciela, który zapewnia go, że nigdy go nie opuści.
A tak naprawdę ignoruje nas i odpowiada na nasze zaczepki jednym wyrazem.
W ostrzejszych przypadkach obrabia nam pópem z innymi, lepszymi ,,przyjaciółmi" których też zostawi.

Tak mi brakuje prawdziwego lubienia się a szczególnie jednej osoby D:
Nie pasuję do swojej klasy, w której jestem piątym kołem u wozu.
Nawet jeżeli jestem tą przewodniczącą klasy, którą wybrali dla beki...
Pomyśl że to TY wycierasz ściany na szkolnym korytarzu.

Sekretna wiadomość dla Gepsona:
CTMB.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.