piątek, 14 sierpnia 2015

Witajcie znowu :D /Madzieł, do ciebie :D

Hejou, z tej strony Gepardzia :D Daaaaawno już nie pisałam tu postów, bo mam szkołę i w ogóle... tyyle roboty :P Ale już nie ważne. Ważne jest to, że chcę zaskoczyć Madzieła pisząc tu, pewnie będzie zaskoczona ;P Więc drogi Madziele, jako, iż nie daje znaków na skajpaju, postanowiłam dać ci wskazówkę, co planuję na przyszłe wakacje :D Na pewno to się nie stanie jeszcze w te wakacje, ale w następnych już na pewno. Pamiętaj: cierpliwość popłaca ;) Jeśli wiesz co to, to napisz gdziekolwiek, a na pewno odczytam :) Więc to była pierwsza podpowiedź, a tu masz drugą:

 Tak. Ten rysunek to podpowiedź. W sumie to mam 2 niespodzianki na przyszłe wakacje. Mam je zapisane, więc musisz mi uwierzyć na słowo :) Ale nie zdradzę ci ich, dopóki się nie spełnią :D Powodzonka w zachodzeniu w głowę przez kolejne 10 miesięcy :P Trzymaj się zimno na te upały <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.