sobota, 29 listopada 2014

Tak, mam coś z głową

Tytuł mówi wszystko, kochani ;) Jak już wiecie, lubię  koffam to czałe moje rzyće!21! >DD grafikę komputerową. Moje niektóre prace świadczą o tym, że coś chyba nie gra... 
Moja wizja kosmosu...


Zapraszam na coś normalniejszego.
Ta krzywa łapka >3

Kot gigant przylepiony do szafy (granica głupoty)

Wiem, że render pędzla pozostawia wiele do życzenia, a farbę mogłam zrobić inną techniką. >3




Wystarczy mózgotrzepu. Teraz pokażę Wam urywek wyglądu zimowego : 3

Tak trochę skromnie. :) Luffy mistrz drugiego planu...

No dobra! Zabieram się do dalszej roboty...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.