niedziela, 3 sierpnia 2014

ŚWIĘTUJEMY URODZINKI?!

Świętujemy dzisiaj pierwsze urodziny naszego bloga. Wiem, że rocznica była wczoraj. Napiszemy wam jego historię, później trochę powklejamy, i zakończymy posta. Niestety, Gepardzia nie mogła razem ze mną tego pisać. W domu brakło jej łączności z netem, z kompem coś jej się stało, telefon ledwo jej chodzi... No ale nic. Chyba znam swoją przyjaciółkę na tyle, żeby za nią pisać? ;>
~~
Bloga założyłam ja. Nie był on stworzony do tego celu, do którego teraz jest skierowany.
Najpierw była to tylko Japonia i te sprawy, a blog miał być prowadzony tylko przeze mnie. Był założony o wiele wcześniej niż napisałyśmy pierwszy post. *serio?* Pewnego dnia, kiedy można było się posikać z gorąca, gadałam z Natalią na skype. TAK, GEPARDZIA TO NATALIA! ;-; Gadałyśmy sobie i akurat wtedy byłam na Bloggerze. Powiedziałam tak od czapy: ej, założymy bloga, dodam Cię.
I dodałam. Napisałyśmy pierwszy post i jakoś tak... Nie mogę powiedzieć, że się wybiłyśmy, ale nie mogę powiedzieć też, że nie. Ale statystyki przy tym poście na dzień dzisiejszy pobiły wszystkie inne posty.
Pod koniec 2013 zamierzałyśmy podzielić się rolami. 
MadziQ - technik/grafik, pisze posty
Gepson - zastępca/informator, pisze posty.
Tak szczerze, to większość rzeczy niestety muszę ogarnąć ja. Gepardzia raczej jest do postów i do odpisywania ludziom na różne rzeczy, oprócz technicznych. Bo jej techniczne sprawy też po części ja przejmuję. Czasem się nie wyrabiamy, bo technikiem jestem ja - młodsza osoba. Heh, w komentarzach typujecie po ile mamy lat. :D Start od zaraz. No i tak na tym blogu trwamy nom, jak widać do dzisiaj. Oficjalnie otwieram urodzinowy tydzień, zaraz biorę się do pracy jeżeli chodzi o nagłówki/ankiety. 
Teraz wklejanko:



A tutaj łapcie piosenkę. :3
Już nie ma żartów, idę tworzyć wygląd.





1 komentarz:

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.