niedziela, 6 kwietnia 2014

Przygody w Minecraft

Hej, z tej stronki Gepardzia :)
Dzisiaj z Madzikiem postanowiłyśmy przeżyć przygodę na jednym z serwerów w minecraft, zaraz po tym, jak Magda zrobiła mi działkę i pomogła wybudować domek :)
Więęęc... Pierwsza nasza przygoda miała być w świecie Nether ( pl: piekło), ponieważ chciałyśmy nazbierać trochę świecącego proszku. Więc już zwarte, przygotowane i gotowe, wyruszyłyśmy. A tu się okazuje, że nie mamy jak przez lawę przejść, bo się nie dało rady w ogóle budować...
Następną przygodę przeżyłyśmy, gdy poszłyśmy szukać surowców na świecie Survival. Więc wyruszyłyśmy na wschód. Szłyśmy cały czas prosto, po drodze spotkałyśmy osiołki.











No i tak idziemy i idziemy dalej prosto na wschód, i wreszcie weszłyśmy do lasu. W lesie znalazłyśmy graczy którzy budowali sobie domek. My mówiłyśmy "Hej, (tu podałyśmy nick jednego z nich) my z sojuszem przybywamy :)". A na to jeden z nich na nas naklnął, żebyśmy stamtąd szły. No to my mówimy, że my nie zniszczymy im domku ani nie okradniemy, bo my tylko po surowce jesteśmy. Ale on i tak swoje. No to poszłyśmy dalej. W pewnym momencie natknęłam się na kopalnię i zawołałam Magdę, po czym weszłyśmy do kopalni. Było tam strasznie dużo tuneli. No to idziemy, po kolei zwiedzamy każdy tunel, aż w końcu zobaczyłam spawner zombie ! W skrzynkach obok spawnera były super rzeczy, np. zbroja dla konia, płyty oraz siodła. W pewnym momencie ktoś zniszczył klocek przed nami. My się zastanawiamy, co się dzieje, a ja nagle się skapnęłam, że to nasz wróg od drugiej strony kopie i krzykłam do Magdy : "Ej szybko do domu szybko do domu !!! Zabije nas gościu !!!" Jak sie wystraszyłam jak nas zaczął bić... A Magda do mnie : "Ej ktoś by mnie zabił normalnie." A ja na to taka mina:














No to idziemy po raz kolejny na świat Survival, ale tym razem wzięłyśmy tylko jedzenie, skrzynkę, tabliczkę, kwiatki i diamenty. Poszłyśmy do tego domku tych kolesi, których spotkałyśmy po drodze. Więc jak już dotarłyśmy, to wyburzyłyśmy im ściankę tak, abym mogła wejść do środka (Magda się bała, więc nie weszła xD) no i jak weszłam do ich domku, to postawiłam skrzynię, wrzuciłam do niej diamenty i kwiatki, a tabliczki nad skrzynką :)












A to zdjęcie Magda mi zrobiła, jak miała lagi xDD
(jestem w skrzynce xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.