piątek, 22 listopada 2013

Heja heja nie ma śniega...

Pada śnieg, pada śnieg,
Sypie prezentami,
A mikołaj citroenem 
Pędzi nad drogami...

No cóż, na takie wierszyki musimy zaczekać, nie spadł jeszcze śnieg, a ja zniecierpliwiona czekam na Świąteczny okres, bo chcę porządnie odpocząć i nauczyć się wreszcie materiału na egzamin wstępny do liceum plastycznego (Kraków), do którego za niedługo się przeniosę... 
Ech.. żałuję, że poznałam w mojej szkole tak zajefajnych ludzi, bo teraz trudno mi odejść... no ale trudno, technikum ekonomiczne to nie jest dla mnie szkoła, ani trochę ! 
W sumie, to żałuję, że wcześniej nie znalazłam tej szkoły, bo bym od razu się tam przepisała :|
Tęsknię trochę za tymi latami w podstawówce, gdzie nie musiałam się prawie nic uczyć, a miałam prawie same czwórki (piątki i tróje też się zdarzały :)... A teraz jak dostanę trójkę, to latam po suficie xDD I wtedy miałam czas i nagrywałam duuużo filmików na youtube, jeszcze na moim starym kanale Gepardziunia1 (kanał już nie istnieje). Ah, co to były za wspaniałe czasy...
No ale nic, było minęło, mogłam wtedy więcej czasu spędzać poza domem, niż ciągle przed kompem siedzieć, żeby mi tyłek urósł xD

Ooookejjj, to by było na tyle, trzymajcie się gorąco i łapajcie kilka zdjęć ;)  Pozdrawiam Gepardzia.

Już niedługo :) |
                        |
                       V
LET IT SNOW,LET IT SNOW, LET IT SNOW :D



















2 komentarze:

  1. Anonimowy08:35

    hahahahahahhahahhh XDDDD kocham waszy bloga :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :D Doceniamy to, że dajecie nam takie miłe komentarze :)

      Usuń

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.