poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Bleeeeach!!!

BLEACH BLEACH BLEACH BLEEEEEEEEEEEEACH DZIŚ OBEJRZAŁAM PIERWSZY ODCINEK... IIIIIIIIII.... ZAPOWIADA SIĘ SUPER (Gdyby jeszcze KURCZĘĘĘ nie było tylu bohaterów -,-) Ale jak dla mnie ten serial jest spoko... A jakie Anime TY dziś oglądałeś/-aś ? :) Napiszcie w komentarzach , możecie też pisać na mojego skype (remmi.gepardzia) i wysyłać zdjęcia lub tytuły swoich ulubionych Anime lub Mangi, a ja wstawię je na tego bloga :)  PS. Chodzi mi o obrazki z tych Anime ;) Trzymajcie się, pa ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz komentować, pamiętaj aby:
- Nie używać wulgaryzmów,
- Nie trollować,
- Nie pisać kilka razy tego samego, (tzw. spam)
- Nie obrażać innych użytkowników wchodzących na bloga,

Jeśli koniecznie chcesz się reklamować, dobrze. Napiszemy w notce że polecamy twojego bloga/kanał na YouTube. Jeśli chcesz, możemy skomentować i ustawić opis na skype.